Jag har blivit pluggis.

Har kommit hem till pappa nu efter en helg hos mamma. Det känns genast mycket bättre att skriva på tangenterna här på min egen dator än hemma hos mamma på hennes dator, kan vara för att jag inte är van. Eller det är nog så.

Det har i alla fall varit en bra helg, har umgåts med Jenny i princip hela helgen sedan har jag varit hemma med mamma, mina brorsor och med syster lilla. Vi kollade på film och käkade pirre. Alltid lika mysigt!
Sedan har jag varit på kräftskiva med Jenny och sådär.

Idag när jag kom till pappa kände jag att mitt rum behövde genomgå en rejäl städning och så vart det. Jag dammade, städade undan kläder och prylar som jag inte längre ville ha och sen slutligen dammsög jag, så nu skiner mitt rum som aldrig förr. Jag älskar verkligen när man städar sitt rum så att det blir skinande rent, det är så roligt att vakna upp i ett nystädat rum. Det är verkligen härligt! Så nu har jag i alla fall det avklarat. Måste faktiskt också säga att jag har pluggat en hel del ikväll också, och inte nog med det så har jag varit ute på en långpromenad som var på drygt 1 timme och en kvart. Det känns som om jag har hunnit med mycket idag, både det ena och det andra. Så nu ska jag ta en paus och kolla på "Ensam mamma söker" sedan ska jag ta tag i plugget igen!

Vi hörs sen alla gullebullar!

pussi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0