jag hade rätt.

Jajamensan, nästan 3-4 påsar svamp, det vart 1½ hinkar faktiskt. Det är asmycket tycker jag, vi hittad ett ställe som var helt proppfullt med svampar tog dock inget kort på själva svampstället, men jag tog ett på några svampar som ligger på diskbänken och håller på att bli rensade.
Nu är jag i alla fall hemma. Sofia sa precis att hon hade fått Sex and the cityfilmen på sin dator och jag vill se den, jag ska nog fråga henne om jag inte kan få komma hem till henne och kika på den. Det skulle ju vara himla trevligt tycker jag. Men nu har jag råkat tagit bort bilderna från datorn och kameran, åhh! alltid jag. Men vad ska man göra?
Vi hörs!

Puss Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0