Jag är en trött jävel.

Jag är så himla trött, mina ögonlock vill åka ner hela tiden. Jag tror att det är dags för mig att sova, dock är det ingen dryg och lång dag imorgon men jag har ändå fullt upp imorgon, så det är bäst att jag går och lägger mig så att jag orkar med morgondagen och blir rejält utvilad.
Jag tror att jag börjar bli van vid de här tidiga kvällarna. Till och med på helgerna går jag och lägger mig runt denna tid, och det är pga skolan. Men det är skönt, då behöver man inte sova så länge på helgerna, utan då kan man ta vara på dem lediga dagarna och göra något av dem istället för att sova. Fast i och för sig, det kan ju vara skönt att sova riktigt riktigt länge ibland också, verkligen sova ut till 1 eller 2. Time for bed som man brukar säga. Godnatt!

pussi/martina

  
Hon är väl bedårande min syster? Så otroligt söt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0