Ickepeppad.

Konstigt nog så är jag otroligt opepp för att gå till skolan imorgon. Känner att jag bara vill sova bort dagarna och inte kliva upp. Jag vet att varje morgon kommer att starta med en ljup ångestattack: "Jag vill inte gå till skolan""
Vi har dock inga prov denna vecka i skolan och vi har knappt något att göra så vad har jag egentligen att oroa mig över? Dem tidiga mornarna förstårs. Dem är verkligen ett helvete! Att vakna upp i sin varma och otroligt sköna säng och veta att man är tvungen att ta sig upp därifrån på något sätt känns helt kasst. Men man får ta det med en nypa salt! Det är ju snart jullov, ungefär 2 månader om inte mindre. Känns riktigt bra, stå ut Martina! :)

Just ja. Just nu så sitter Jenny i Västerås Konserthus och lyssnar på Ulf Lundell som har spelning eller vad man ska säga. Då hon tycker om han väldigt mycket och var väldigt taggad för denna konsert så hoppas jag med all kärlek från mig att denna kväll blir riktigt lyckad. Dessutom kommer hon ju få en massa snygg snygga kort också!

Vad tycker ni om Ulf Lundell? Jag personligen har aldrig lyssnar så mycket på han, men det är ju inte så man håller för öronen i alla fall! Det finns bra låtar som han har gjort.

För övrigt så har jag ganska ont i tummen, jag råkade lägga tummen i ett häftstift, ao! Det gjort ont kan jag meddela. Så nu har jag plåstrat om min stackars tumme som alltid finns där för mig.
Förresten eftersom jag tjatar så mycket om min tumme hit och min tumme dit så ska jag ta tag i mitt liv och knäppa ett kort på den. Men lova mig att ni inte får gripas av någon slags skrattattack eller något sånt för då blir jag inte glad.

Ska kolla om det är något roligt på tv nu, hörs senare!

pussi



Jag längtar tills denna dagen är kommen. Leva sitt liv och göra
vad man själv tycker, känner och vill! Du, jag och tummen Sofia. 
                                                             


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

haha tack :D as snällt sagt :D puss / N

2008-09-28 @ 22:03:10
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Bejlap

Tack

2008-09-29 @ 09:35:08
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0