Hemma efter en hel dag.

Hallå. Nu är jag äntligen hemma. Har inte varit hemma på hela dagen pga att direkt efter skolan så fick jag ju som sagt en lägenhet att städa. Jag menar, vad gör man inte för sin käre broder?:) Nu är den i alla fall som sprillans ny igen och det är tack vare mig, höh! Jag damsugade, dammade, diskade och plockade undan en massa. Det blev i alla fall stor skillnad efter om man jämför hur det såg ut när jag kom. Ja hoppas att han blev nöjd i alla fall, det visar sig väl om en si sådär i timme då han kommer hem från arbetet. Ja, att städa är ju inte killars sak så det får vi tjejer ta tag i helt enkelt.

Vad har hänt annars idag? Jag har såklart varit i skolan hela dagen. Det var en sån där jobbig dag. Gick från 08.10-17-00 fast vi fick sluta tidigare så jag hann med 16.15-tåget, tur de. Annars skulle jag knappt varit hemma än.
Dagen gick ganska fort om man tänker efter, dessa dagar brukar i andra fall gå mycket långsamt fast idag var det inte såå farligt. Men helt skulle jag skippa dem här dagarna helt och hållet. Men det är ju som sagt bara 2 år kvar, sen så ska jag ta en paus från skolis. Mycket skönt!

Nu måste jag plugga lite engelska, sedan ska jag be pappa eller Britt-marie att förhöra mig på det. Det är meningar som man ska kunna utantill, drygt. Men med lite plugg till så fixar jag det här galant ska ni se. Men vi hörs senare eller imorgom, det beror på hur mycket klockan blir. Annars får ni ha en jättebra kväll så hörs vi!

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Ja, att städa är ju inte killars sak så det får vi tjejer ta tag i helt enkelt." DET ÄR DET VÄL VISSTE!Dummer, killar ska städa lika mycket.. :P

2008-09-10 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0