Hejsan hej halå.

Hur är det med er efter denna lördag? Men mig är det skitbra, fast är dock lite trött. Det kan man ju förstå eftersom jag har varit ute i skogen och plockat svamp och enstaka blåbär fast blåbären stoppade jag direkt i munnen, hah!!
Jag har nu umgåts med mamma, mina bröder och min syster under kvällen. Vi åt pizza och kollade på en rolig film "Hotelliggaren", den var kul! :) Sedan så begav jag mig iväg till Jenny igen, det var svinkallt att åka moppe så jag höll än en gång på att frysa ihjäl. Men men, jag kom i alla fall fram. Då åkte vi till deras kompisar och dem hade ätit kräftor och sådär, och jag som inte ens viste hur man skalade en kräfta lärde mig det, haha. Känns helt noob att inte kunde det! Men nu kan jag det, sedan käkade vi efterrätt den bestog av äppelpaj med vanijvisp och kladdkaka med grädde, moms, det smakade bra det.. Nu sitter vi i alla fall här hemma hos Jenny genomfrusna och danna. Det är mysigt dä! Men om man kanske skulle ta och avrunda detta inlägg för dagen, eller rättare sagt kvällen så hörs vi imorgon. Ha en bra kväll!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0