Halåå måndag!

Jag förstår inte att man kan vara så trött som jag är idag. Usch, sån tur var så hade vi bara två lektioner idag. Engelska och Idrott. Engelskan var helt okej men sedan var det idrott. Jag brukar vanligtvis tycka att idrott är ganska roligt faktiskt men när det gäller orientering så är det inte min grej har jag insett, men när jag gick på högstadiet sprang jag som en galning mellan alla olika stationer och jag och min kompis tog nästan alla och lyckades nå en VG eller MVG-gräns, jag minns inte riktigt. Ruskigt bra var jag i alla fall då. I alla fall det gick inte så bra, vi lyckades ta 3/11 stationer idag eller vad man säger, jaja vi ska orientera nästa vecka också så jag får väl göra bättre från mig då och anstränga mig lite mera.
Efter idrotten åkte jag hem, jag duschade och stod länge länge i duschen, jag var typ genomfrusen. Det är jättekallt ute nu, det märks att det börjar bli höst. Så fort jag går utanför dörrarna känner man lusten att gå in igen, men det gäller att klä på sig ordenkligen med kläder, då blir det nog inte så kallt..
Nu ligger jag i min sjukt jävla sköna säng under mitt grymt sköna täcke och funderar på vilken film jag ska se. Hartre stycken att välja mellan, beslutsångest. Men det blir nog en film som heter star. Det låter bra! Haha, har ingen aning om vad det är för film, den handlar i alla fall om en tjej som försorar sin pappa då hennes mamma ger henne skulden för att han dog sedan så misshandlar mamman henna och bla bla bla. Blir säkert jättebra!

Japp, nu ska jag gräva ner mig under mitt tjocka duntäcke och kolla på film. Finns inget bätte i dett typiska höstväder! Vi hörs senare!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0