God nattii, pyss!

Nu har jag gjort allt som behövs för dagen. Det vill säga: pluggat, ätit mat, varit i skolan, borstat tänderna. Och nu vill jag bara dyka ner i sängen och sova. Känner nu att skolan tar verkligen kål på en, man blir helt hängig och när man blir hängig så blir inte skolan rolig, speciellt inte när man ska lastas med 78000 olika läxor. Men jag får vara glad att jag inte fått 78000 läxor denna vecka, men jag förväntar mig att om några veckor så står jag där fullpackad med läxor som måste göras. Ja skolan är hård, men så är det!

Förresten är det höst nu. Det är kyligt hela dagarna från det att man går utanflr dörrarna på morgonen tills det att man kommit hem från skolan klockan 18.00 på kvällen. Hösten är ändå härlig, men just nu känns den lite tidig! Jag vill ha mer sommar, iofs det är september månad och inte direkt någon sommarmånad, men det kunde ju gott vara Juni och Juli lite till.
Jag saknar sommaren!

Nu ska jag sova! Vi hörs imorgon, då är det nya starka tag som gäller, stå ut! Sov så gott, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0