fy vad läskig.

Jag har nyss kollat klart på tv. Kollade på Topmodel och Efterlyst. Jag tycker verkligen att efterlyst är hur läskigt som helst men ändå tittar jag på det. Varenda gång jag kollar på det sitter jag och tänker:" hur kan jag sitta och kolla de detta program?" men inte går jag därifrån heller. Jaja, det finns ju värre saker, som.. hmm.... spindlar. Usch, tänk om det skulle krypa en jättestor spindel i ens säng när man vaknar. Man känner typ något under täcket och så kollar man då kryper det en jättespindel där under, FYFAN vad jag skulle skita på mig! BLÄÄ..

Nej om man skulle ta och sova så att man orkar upp imorgon. Det är ju inte någon speciellt lång dag imorgon men bäst att lägga sig ändå så man är pigg och kry åtminstånde. Hatar att stiga upp ur sängen och vara trött! Så därför ska jag sova nu och vakna pigg som en nötskrika! Hörs imorgon, godnatt på er.

pussi


Här är förresten lite av svampen vi hittade i söndags! haha
Böttre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0