Fredag.

hallå hallå hallå bloggen.

Så himla skönt att det ät fredag idag. Verkligen, älskar fredagar. Dem är härliga. När sista lektionen är slut på fredagar går man alltid med ett leende på läpparna från skolan.. Jag har planerat att jag typ ska slappa på helgerna nu i flera veckor, men det blir aldrig så. Man har en massa annat att göra som man inte har tid att göra i veckorna så man går i skolan och har en massa plugg att utföra. Så därför blir aldrig helgerna som man tänkt sig. Det är väl bara att sikta in sig på att varje helg är det någonting som ska göras.

jaja, skolan idag flöt på rätt fort med tanke på hur många lektioner vi har på fredagar. Eller många och många, men fredagar är en av dem dagarna som vi har mest lektioner på. Om jag inte minns fel så har vi 4 lektioner, usch! Som grädden på moset slutar vi klockan 15.30 också, det är liiiite väl sent på en fredag tycker jag allt. Men här får man inte vara med och mestämma heller. Nej, inte de heller!!

Idag är det ju som sagt fredag och jag ska umgås med min älskade lilla Jenny idag, som vanligt på fredagar och efter hennes teater.. Men det som är bra är ju att det är ju alltid lika trevligt att umgås varje gång. HAHA!

Nej, nu ska jag vänta på att min lillla Jenny ska komma sedan vi fara hem till henne och göra några hyss, som alltid dåe! Men  vi hörs väl, om inte idag så hörs vi imorgon. Ta hand om er och ha en bra helg!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0