Fredag,,

God morgon.
 
Jag vaknade nyss efter att ha fått 11 timmars sömn, så jäkla skönt. Nu är jag utvilad och ska snart hoppa i duschen. Jag tar nog 13.30-tåget till skolan idag.. Usch, man har verkligen ingen lust till att gå till skolan för en timmes Livsmedelskunskap, speciellt inte jag som bor flera mil bort. Men man får tänka att det är fredag och att snart är det helg.
Igår ville jag verkligen dra härifrån utomlands, en vecka eller något. Det skulle vara hur soft som helst... Nästa år vill jag verkligen.
Någonstans jag verkligen vill åka tillbaka till är London, så jäkla kul alltså. Fanns så himla mycket att göra, och det blev typ altdrig tråkigt att vara där. Men jag ska tillbaka, det ska jag!!

Vad händer ikväll då? Själv har jag inte allt så jätteplanerat. Men antingen så träffar jag Jenny eller Sofia, vi får se. Någonting hittar vi nog på :)

Nu ska jag duscha, klä på mig, äta frulle och platta håret. Har mycket tid på mig så jag ska inte stressa allt för mycket. Men ni får ha en bra dag i skolan och allt så hörs vi lite senare.

Puss Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0