dålig uppdatering!

Dåligt skrivet av mig denna helg. Men har faktiskt haft fullt upp.. Gjort det ena och det andra som man inte hinner med i veckorna. Men det har varit en väldigt soft helg:)

Jag kom nyss hem till pappa. Eller har vart här tidigare idag men var iväg till en kåmpis ett tag och chillade litegranna. Nu sitter jag här framför datorn och kollar runt på bloggarna, jag ska snart sova tror jag. Börjar klockan 8.20 imorgon och slutar 11.20.. Det blir en kort och bra dag, det är skönt! :D
Imorgon efter skolan ska jag plugga engelska och Praktisk Marknadsföring. För till på tisdag har vi läxa i Praktisk Marknadsföring och till på Onsdag har vi läxförhör i Engelska och jag har verkligen inte tagit tag i Engelskan som jag skulle behövt gjort för typ 3 dagar sedan. Shame on me Martina!! Imorgon blir det att råplugga engelska. :) Roooligt!!!

Nu ska jag borsta tänderna och sova, vad gör jag uppe? Ha en fin kväll..

Puss Martina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0