candycandycandy

Ja, är grymt sugen på godis. Har nu pluggat hela eftermiddagen (nästan) och tycker nu att jag förtjänar lite lite godis. Jag ska gå ner och lägga mina sista slantar som jag har i plånboken på lite godis, nej de där tyckte jag bara lät tragiskt. Men det är sant för de ska jag göra, men först ska jag ta mig något att äta för jag är vrålhungrig. Hoppas att pappa har köpt gurka, för det måste jag ha om jag ska käka macka eller nåt. Det är gott annars smakar det bara torrt, fast iofs det går väl ann utan gurka också, fast detsmakar bättre med gurka på. Okej, nu ska vi inte prata om vad som är gott eller vad som inte är gott att ha på mackan. Komiskt samtalsämne. :)
Jag känner på mig att jag när som helst kommer att få sådan där huvudvärk som leder till nackspärr och det är inte roligt, har varit med om det 3 gånger förr och råkar helt inte ut för de en gång till.
Nu ska jag stoppa något i magen så att den slutar kurra, sedan är det godiset som får ta plats.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0