Bastu och mys.

Jag är så jäkla rastlös. Sofia har varit här ikväll, vi bastade och åt gottis. Hon åkte hem för ett tag sedan, så nu sitter jag här helt uttråkad och själv och gör ingenting en lördagkväll i september, kan jag inte hitta på något roligare i mitt lilla liv va?:P haha. Jag kunde i och för sig hängt med sofia hem och kollat på "Sex and the city movien" men jag har ont i halsen och sen är jag förkyld så jag kände att nej jag stannar hemma. Fast kanske ångrade mig lite, vad ska jag göra här hemma? jaja, nu har jag ingen lust att ge mig ut och cykla inte. Får väl lyssna lite på musik och äta mina små älskade nötcreamer som jag har i kylen. Det är vad min kväll kommer bestå av. Men skönt med lite chill ibland också. Men men, smsar med Jenny, hon verkar ha det bra i alla fall och det är ju skitbra de :) höh!
Imorgon är det söndag, vad ska man göra då liksom, tråksöndag. Finns ingenting att göra, blää. Gud vad negativ jag är ikväll, såhär ska det ju inte låta. Men man har ju sådanna dagar också, det är väl tillåtet?! höhö

Nu ska jag hämta mina små nötsaker, ha en toppenkväll allihoppa. Det ska jag ha, eller försöka i alla fall!

Puss Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0