Baka liten kaka.

Jag är rastlös och funderar på om jag ska göra lite chokladbollar, vart väldigt sugen på det... Men frågan är om man orkar göra det, man måste ju diska allt och jag är så trött. Fast det gör ju iofs ingenting med lite disk, huvudsaken är just nu att jag får mina chokladbollar.. Jag sitter här och väntar för fullt på att folk ska börja komma hem från skolan. Men det verkar som om alla har långdagar idag, typiskt. Men jag får väl göra något med min syster som kom hem för inte så länge sedan... om inte hon är tråkig som vanligt och ska vara med sina kompisar. haha! Nej, annars får jag helt enkelt ta en springtur eller nåt. Vi hörs!

Puss Martina

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Fiin blogg du har snygging!!(a):D

2008-09-01 @ 15:18:56
Postat av: Petraa

Ohh... chokladbollar skulle sitta fint i magen nu :D xD...

2008-09-01 @ 15:22:39
Postat av: Martina H

Mjaa, chokladbllar är mumsigt! ;D

2008-09-01 @ 15:28:25
URL: http://hmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0