Älskade fredag.

Nu sitter jag i skolan, har näthandel. Vi ska gå in på olika sidor såsom: Ikea, sova.se, osv för att kolla vad man tycker är bra och dåligt med sidan. Vi ska nämligen göra en nätshop eller något sådant. Så du håller vi på och kollar på vad våra konkurrenter vad som är negativt ovh positivt med deras sidor. Det är väl nice. man ska vara klar med en A-4sida när lektionen är klar och jag är redan inne på min andra sida, wohoow! Så jag har inget att oroa mig för..tror jag i alla fall!

Nej, om man skulle fortsätta att ägna sig åt lektionen nu så vore ju det bra. Men vi hörs när jag kommer hem.
Förresten jag har prov efter denna lektion, wich me good luck! hah!!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0