you are.

God morgon!

Hur mår ni idag då? Jag mår alldeles utmärkt men jag är hur trött som helst. Jag har nyss lagt in nya låtar på mp3:an, kände att jag behövde något nytt, för jag är trött på dem gamla låtarna. Då var det gjort :)
Snart ska jag gå till köket och äta frukost, om det finns något att äta rättare sagt! Jag tror Sofia och jag rensade både frysen och skafferiet igår, så vad det finns kvar återstår att se. Hah! Känner mig som Sveriges största tjockis idag, åt det ena och det andra igår. Allt från pizza till pasta med pesto och the. Sjukt tjockt, men vad gör man?:D
För övrigt så var kvällen kanon. Så idag blir deta att vila upp sig till skolveckan.
Jag tycker att söndagar är en typisk ångestdag. Man har en massa att göra, plugga, städa och kanske ha ångest för gårdagen. men sån tur är så har jag varken ångest för gårdagen, för plugget eller för att städa. För plugg har jag inget och städa gjorde Petra så det behövde jag inte.SOFT!

Nu ska jag äta frukost, sedan ska jag börja fixa mina saker och åka hem till pappa, ikväll blir det en snabbpromme med Sofia, myycket nice! Vi hörs sen! ha en bra dag.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0