YÄY!

Kom nyss hem från skolan. Nu har jag ett helt lov framför mig som jag kan se fram emot, känns gött! Vad gör jag annars en fredag som denna? Jo, jag lyssnar väle på lite musik och tare chill. Ska nog sova en sväng, är ganska så trött. Sedan ska jag äta pizza, pappi ska köpa.. Det ska bli gott! Är faktiskt sugen på det, och de är ju bra! Undra vart pappa är, har inte sett till han. Äsch, han är säkert och handlar..

Nej om man skulle börja plugga nu då.. haha! jag skoja! Jag tror jag ska lägga min mobil på laddning och sedan kolla vad det finns för gottis i kylen... om det finns något det vill säga! Sedan ska jag sooova. Är döhungrig och det har ju sina anledningar. Idag när jag skulle käka fisk i skolan så åt jag som vanligt, sedan hämtade jag en liten bit fisk till. Och tror ni fan inte att jag tuggar på en del av en ryggrad eller? Jag måste säga att det är nog det äckligaste jag gjort i hela mitt jävla liv. BLÄ! snuskigt var det och jag fick spykänsla. hörs sen!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0