what a crazy day.

HAHA, snacka om att denna dag har varit helt crazy. Sista dagen på denna veckan så det kan man ju faktisk förstå. Känner mig asfel. Först idag åt jag kebab med tjejerna i klassen, sedan kanske 3 och en halv timme senare så hamnar Jenny, jag och Desiré på spicy hot, hah! Ja, är man matglad så är man.

  
                                       

                          
                          Sandra, Desiré, Paula, Petra och jag! Victoria var det som tog kortet.

Haha, härliga bilder va!? Tagna idag i skolan påväg hem från stan där vi hade ätit lunch som bestod av kebab och cola, bästa tjejerna! :)
Nu ska jag se mig omkring och se vart pappa kan vara. Har inte hört ett ljud från honom idag mer än i morse.
Imorgon blir det nog att hänga med Jenny till skolan, hah om jag orkar ta mig upp. Jag är ju trots allt ledig från skolan. Men jag kanske offrar mig för hennes skull då. Vi får se hur det blir. Vi hörs senare eller så hörs vi imorgon :D Ja, just ja...har ju lagt undan en sko på din sko idag, en svart skinnsko med en liten klack och ett silverspänne på. Maggan lade jag undan den på. Ska bli en sant nöje att hämta den imorgon... om jag hämtar den den vill säga. Men hörni vi hörs, ha en bra kväll för de ska jag ha!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0