Träna träna träna.

Det är härligt att känna när kroppen arbetar. Att känna hur man verkligen kämpar sig igenom träningspasset. Vilken runda det vart idag. Sofia och jag planerade att gå ut och gå jättesnabbt idag men det vart mer än så, det vart till och med en springtur på spåret. Det kändes extra bra efter avslutat träningspass. Nu hoppas jag på att jag vaknar upp med en sju jävla träningsverk imorgon, det är allt jag vill. Att knappt kunna röra kroppen pga träningsverk är riktigt soft!

Imorgon blir det gymmet en vända på gympan. Man får välja mellan att springa ett konditionstest eller att vara på gymmet. Dem som klarat konditionstestet får antingen vara på gymmet eller göra kontitionstestet igen om man vill förbättra sin förra tid. Jag klarade mig förra gången, så det blir gymmet imorgon. Skönt att det är sista lektionen också.

Nu är det ju för tusiken Ensam mamma söker på tv, höh. Får inte missas! Blir en tidig kväll idag, så jag går og och lägger mig efter ensam mamma saker. Ni får ha en bra kväll så ses vi imorgon!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0