Torsdag...

Tjolahopp. Ännu en dag av skolan har gått, och det börjar närma sig höstlov.
Idag försov jag mig. Vaknade klockan 07.00, fast jag egentligen skulle vaknat och gått upp runt 06.00. Så jag hann alltså inte med 07.30 tåget så det var bara för mig att ta nästa tåg som fick klockan 08.30. Så jag missade i princip hela psykosocialt arbete, men för mig gjorde det ingenting, för jag avskyr det ämnet. Igentligen var det inte ens värt att gå till skolan idag. För när jag kom till skolan var klockan ungefär 09.15 och så har vi håltimme i 4 timmar och sedan efter det en svenskalektion. Hur roligt är det liksom? Idag gick jag till skolan för en timmes lektion alltså, mycket värt måste jag säga.. Annars var väl skolan helt okej. Hade ett sju jävla sug efter godis, så det vart väl att ta en sväng förbi garamellfarbrorn med mina kära klasskamrater, jag i nuläget så känner jag att jag inte skulle tagit den där sista godisen ut påsen, för fy vad jag mår illa nu... Well, är hemma nu och ska alldeles strax åka iväg en sväng.

Men glöm inte att kolla du är vad du äter ikväll klockan 20.00. Jag är med där ikväll, roligt va?:D Nu måste jag kila, ha en trevlig dag.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0