Tjenare.

Hemma från skolan nu. Hade som sagt en väldigt kort dag idag, gick bara till 09.20. Jag har varit och handlat räksallad till maten. Ska käka korv med mos idag och pappa ville ha räksallad till så han frågade mig lite snällt om inte jag ville åka ner och köpa det till han. Och jag hade ändå inget annat för mig så vist åkte jag ner och köpte räksallad. Men nu är jag hemma, helt genomfrusen efter turen ner till affären.
Eftersom jag tappade min ena vante idag när jag skulle till tåget så hade jag tyvärr inga vantar att ha så det är därför jag typ är genomfrysen, men har i alla fall hittat vanten nu. Den låg vid min cykel vid stationen ungefär, fast hittade den inte förän jag kommit hem igen, hemt dyngblöt och dan. Inte så roligt att ha på sig den heller.
Vad händer idag då? Jo jag ska snart äta mat för jag är vrålhungrig sedan ska jag sätta igång med plugget igen. Eviga plugg, de står mig upp i halsen! Sedan ska jag iväg på ett ärende, efter de så ska jag möta Sofia och hon ska hjälpa mig litegranna. Och jag ska väl försöka att hjälpa henne, är inte lika duktig som henne i skolan så det bliroftast hon som får hjälpa mig, men jag brukar förhöra henne på franskaglosor, det är jag duktig på!
Och sist men inte minst så ska jag åka förbi Jenny en sväng, känner för det idag, och man vet aldrig vad Martina kan hitta på när hon är i farten?! HE HE.

Nu måste jag äta för annars avlider jag vilken minut som helst känner jag. Men jag skriver senare hörrni. ha en bra dag alla zöta...

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0