Tisdag.

Goddagens!

Idag slutade jag skolan klockan halv 2 så jag tog 14.15-tåget hem. Hade inget IV-val idag så det var därför jag slutade extra tidigt, annars vet ni ju att tisdagar brukar vara asdryga och dödslånga, men idag slapp vi IV-valet för att vi skulle arbete hemma istället. Kom hem runt kvart i 3 då jag fixade i ordning varma mackor, var sjukt hungrig så då passade det alldeles utmärkt, sedan satte jag mig i sängen och läste en tidning. Jag höll på att somna för att jag var så jäkla trött... Men icke, för jag måste plugga imorgon har jag engelskaprov på do-omskrivningar. Och eftersom jag rent ut sagt suger på engelska så måste jag verkligen ta tag i det här och plugga så att allt sitter som det ska. Höh.

Appropå prov så har jag ju haft 1 redovisning och ett prov idag. Provet gick faktiskt bättre än förväntat medan redovisningen gick sämre. Är ingenting för redovisningar och för folkgrupper som man ska prata för. Nej det går inte, jag blir så nervös så jag tappar nästan bort de jag ska säga. Men det gick nog bra ändå ska ni se. Jag tog mig igenom redovisningen i alla fall och jag kollapsade inte eller något sånt, det var ju tursamt.

Då blir det att tagga till Engelskaprovet som är imorgon. Bara att börja läsa på meningarna. " The bird do not sing in the forest" etc. jaja, ska väl dra mig åt böckerna nu innan det blir för sent. Ikväll är det väl S.O.S. Familj på TV också? Missade det färra gången så jag ska se det idag... om jag kommer ihåg, för det verkade intressant. Well well. På återseende babes!

pussi

Kommentarer
Postat av: micke

testing testing testing

2008-10-14 @ 16:55:52
Postat av: victoria

Det gick jätte bra för dig på redovisningen ju!

Du lät inte alls nervös eller något liknande. du lät precis som du gör när du snackar med oss =) (Y)

2008-10-14 @ 17:50:49
URL: http://victoriabuletic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0