Söndag.

Tjena!

Jag hade en mycket trevlig kväll igår hos min bästa vän Jenny. Vi åt fläskfilé, kroketter, sallad och sås. Det var asgott, bra lagat älskade Jenny. Själv stod jag typ bara och kollade på. haha! som vanligt. Vi kollade i alla fall på stjärnor på is och chillade. Bara tog det lungt liksom. Det var soft. Vi hade inte umgåts sedan Måndagen så det var 5 dagar emellan. Men det var nog bara bra att det var ett litet uppehåll. För då är det mycket roligare att träffas nästa gång.

Imorgon ska vi köpa biljetter till Norrköping. Jag längtar som fan. Vi har redan bestämt att vi ska kolla på bio på fredag eller på lördag, och inte nog med det så har vi till och med bestämt vilken bio vi ska kolla på. Och det blir "Låt den rätte komma in", vi får se om den är bra. Men när vi såg på trailern så verkade den vara asbra så vi får väl hoppas på att den är lika bra som den verkade. Sedan har vi inte bestämt något mer som vi ska göra. Men v tar väl dagen som den kommer helt enkelt. Skönt att inte behöva bestämma en massa saker i förväg..

Vad händer annars idag då? Jag har inga planer för dagen. Jag ska ta en lång och varm dusch i alla fall för jag är genomfrusen. Sedan ska jag väl inte göra så mycket. Det blir en lugn ikväll ikväll..
Imorgon ska jag i alla fall köpa en vinterjacka, som jag sa. En varm som man verkligen inte fryser i. Sedan ska jag möta upp Jenny på stan för att köpa tågbiljetterna. Det är ju bättre att vi köper dem tillsammans så att allt blir rätt istället för att vi köper på tu man hand, då kanske det blir en massa krångel.

Fyfasiken vilken tråkig söndageftermiddag. Jag vill begrava mig under täcket och sova bort hela eftermiddagen! BLÄ.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Martina, du fattar inte hur kul det kommer bli i Nrkpg. vad kul att du gillade min mat :D haha

2008-10-26 @ 19:52:47
URL: http://jennyjohanssonfrank.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0