Soft dag i skolan.

Jag sitter i skolan och börjar min andra lektion om tio minuter. Alltså klockan 11.00, det är ingen komplicerad lektion det är bara mentortid där man går igenom typ frånvaro och saker som kommer hända i skolan. Typ lediga dagar eller så. Sedan är det mat och jag håller på och svälter ihjäl. Jag gick upp för srnt idag så jag hann inte käka frukost. Well. Pluggeliplugga idag... eftersom jag slutar tidigt idag så hinner jag med att plugga både svenska och praktisk som är till tisdag. Om jag inte börjar idag så kommer jag inte att börja allt. Jag kommer bara att skjuta upp alla saker mer och mer och till slut sitter jag där, en dag före provet eller inlämningen och har knappt Börjat. Sedan sitter man där panikslagen hela natten och försöker att skriva ihop ett arbete som bara blir piss. Det är därför jag ska börja idag! Smart va?!

Nu ska jag börja gå till min lektion så att jag inte kommer för sent, det vore ju förjävligt ju.

Nu ringde Jenny också,, så nu ska jag sluta! Hörs hemma. ha en bra dag!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0