Sedan ångrar man sig.

Fyfasiken, det blev mer hemhandlat än väntat! Detta köpte vi: En kladdkaka, 4 godisbitar (japp, dubbelnougat, pigall, break m) och en 200-grammare chokladkaka. Hur tjockt får det bli? Nu mår jag skapligt illa och ångrar att jag stoppade i mig så mycket av allt. Jag säger inte att jag ångrar att jag åt något för det gör jag absolut inte, men att jag tog liiiite för mycket av vissa grejer kan jag säga att det gjorde jag. Haha, men det får man väl göra något åt, träna kanske? Ja, we will se vad som händer.

Härnäst ska jag i alla fall sova. Var nyss uppe till Petra (lillesyster) för att snacka lite med det man får tillbaka är ett hysteriskt: "MEN GÅ, DRA UT HÄRIFRÅN NU!" Medans hon snackar i telefonen med någon. Ja, småsyskon, vilket hysteri det är bland dem. Dem är väl för gulliga (läs dryga och sega). Men man vänjer sig vid dem efter några år, det har i alla fall jag gjort, nästan. Wellwell.
Tillbaka till början, vi sa sova va? Ja just ja, härnäst ska jag sova. Vill verkligen inte ta upp detta nu men vi har ju den där sega och långa dagen imorgon, så sömnen behövs. You know 08.10-17.00, kan faktiskt inget annat än ogilla dem dagarna, som jag sagt så många gånger förr. Men är tisdagen över kan man andas ut och ta det lite soft, observera LITE soft! Man vet aldrig vad man kan få för läxor och prov i plugget, överraskningar kommer lite här och var!

Okej, usch... ska inte förpesta min sömn med skolan nu, nu ska jag ta och sova. Är mycket trött men först, borsta tänderna och sedan sängen. Sov så gott allihoppa! Godnatt.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0