Onsdag!

Hejhej.

Hur mår ni idag? Jag mår bra! Jag hade mitt sista prov innan lovet idag som gick kanoners vettni, så det kanske är därför som det är extra bra idag. Också för att min bästa vän Jenny kom nyss. Mycket angenämt.
Jag har nyss damsugat mitt tum och bäddat om i sängen. Jag älskar nybäddade sängar så samtidigt som jag damsugade så tänkte jag att jag bäddar nog om min säng i samma veva. Så nu är det gjort. Done!
Lite senare ikväll får vi se vad som händer. Kanske träffar Sofia eftersom det var idag hon kom hem från den där elevrådsutbildningen och inte imorgon, så det var ju svinkul det också!

Jenny sa att jag skrev mera med min högra hand än med min vänstra hand när jag skrev på datorn. Det har jaf faktiskt inte lagt märke till, men när hon frågade så tog vi reda på det ocg jag skrev mera med höger hand. Ointressant att veta för er men jag kände för att skriva det. Så nu vet ni det också. Iintressant vetade om mig helt enkelt.

Jag ska gå och äta någonting med Jenny nu. Jag glömde ju mitt matkort hemma idag. Eller när jag var i skolan så trodde jag att  jag hade tappat bort det men så var inte fallet utan jag hade bara glömt det hemma. Bra är väl det för nu slipper jag ju i alla fall att köpa ett nytt matkort för 50 spänn. Okej inte världsmycket pengar men nu hittade jag i alla fall och det var bra. Nä, nu ska jag vara lite socia. hörs sen!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0