Ny dag, nya möjligheter!

Godmorgon! Jag har nyss vaknat och ätit frukost. Jag upptäckte idag när jag vaknade att jag hade glömt att ställa om väckarklockan. För när jag vaknade så visade den 10.56, och jag fick panik. För jag hatar att vakna alldeles för sent, jag får svårt att sova på kvällen då. Men sådan tur var så hade jag bara glömt att ställa tillbaka klockan eller ställa fram eller vad man nu gjorde. Så klockan är nu 10.15. Ganska bra tid ändå!

Hade tänkt att kolla en till film, men hittar ingen bra som jag vill se. Så det blir ingen film. Chillar här vid datorn istället. På eftermiddagen hade jag tänkt att inviga mina nya skor som jag köpte igår, vart ett par svarta stövlar. Jag ska åka och hälsa på farmor en stund. Det var länge sedan så jag tycker att det börjar bli dags. Jag menar, imorgon hinner jag ju inte göra det för då måste jag fixa och dona med mina saker till Nrkpg då jag drar till Jenny redan imorgon. Vi vill försöka att slippa all stress och allt krångel, plus att vi ska åka så tidigt som klockan 09.44 på torsdagsmorgonen. Då är det ju bättre om jag sover hos henne en natt först och sedan tar vi bussen tillsammans till tågstationen.
Då kan man käka på stan, ta en kaffe och chilla. Då kan man ju liksom kolla läget. Jaja, mer om de sen!

Ihhh, det är bara 2 dagar kvar nu!! wohooa! :D Det ska bli så roligt, vill verkligen åka härifrån, har tröttnat på att dag in och dag ut köra samma rutiner som alltid. Men nu ska vi ge oss ut på andra äventyr. HAH! Det blir nize.

Nu tills dte roligaste man gör när man sitter vid datorn. Läsa alla bloggar såklart, har en mängd bloggar som jag brukar läsa! Ta hand om er!

pussi


Farmor, den bästa som finns.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0