Nu vill jag ha höstlov!

Höstlovet är efterlängtat, yes, som fan! Längtar tills du och jag sitter där på en parkbänk eller något och bara har det bra. Njuter av höstlovet liksom. Hah! Kan inte bli bättre, dig tycker jag om mest älskade vän :*
Känner verkligen att jag måste ha en breake från skolan. För mycket just nu, kan inte koncentrera mig. Men de är så få veckor kvar, så jag står ut ;)

Har pluggat idag efter skolan. Och det har faktiskt gått ganska bra. Från att inte ha kunnat ett piss till att vara ganska säker på sin sak. Det är ju ganska bra. Men ska hoppa in i duschen nu och sedan fortsätta att plugga, känner att jag måste läsa igenom det några gånger innan jag lägger plugget åt sidan.
Sedan har jag skrivit klart svenskan också, det är ju skönt. Ska redovisa den imorgon. Sedan har jag bara engelskan kvar denna vecka, på onsdagen! Soft. Sen veckan därpå på torsdagen så har vi bara inlämning på våran analys i psykosocialt arbete.
Nu känns allt bra. Ska, duscha plugga och sedan sova så vi hörs imorgon igen. Ta hand om er!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0