Nu är det lördag.

Här sitter jag och typ ruttnar bort. Sofia åkte hem för ett tag sedan. Och vad gjorde vi då? Jo, vi åt, åt, åt och åter åt. Och tror ni vi gör något annat än att äta när vi umgås? Nä, eller inte vad jag kan minnas i alla fall. Känns som om vi äter konstant. Men så är det..

Just nu håller jag på och somnar. Tror jag ska ta en dusch, och bädda rent i min säng. Skulle vara så jävla skönt att lägga sig och sova i en nybäddad säng, men frågan är om jag orkat bädda? Jo, det gör jag, får helt enkelt försöka, lite får man allt offra sig.
Imorgon blir det nog en vända till stan också, tror att mamma snackade någonting om att vi skulle åka in. Hoppas det,är riktigt sugen på att kolla vad Västerås har att erbjuda. Sedan ska jag väl antingen umgås med Jenny eller Sofia. Vi får helt enkelt se hur det blir imorgon.

Nu ska jag duscha, bädda sängen och sedan sova. Skööönt! Se you tomorrow, och sov gott. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0