Mitt i smeten...

God afton!

Jag kom nyss hem från Jenny, att jag orkar hålla på och åka. Men måste man så måste man, höh!! Imorgon måste jag börja plugga. Vi har väldigt mycket till nästa vecka. Engelska prov, Praktisk Marknadsföring, Svenska redovisning och Psykosocialt arbete. Det kan inte bli en värre vecka. Ja, helgen får jag helt enkelt ägna åt en massa pluggeliplugg, trevligare än då kan det ju inte bli väl!? Jag lånade i alla fall en bok av Jennys lillesyster idag som heter "Gittan & fårskallarna", den behöver jag när jag ska göra en recension av en barnbok på Psykosocialt arbete. Jag ska läsa boken och den verkar vara väldigt rolig för barn, hah! Tack så hemskt mycket Alice!

Idag när jag skulle åka hem från Jenny så var det typ en säkring som hade gått så varken blinkersen, tutan eller bensinmätaren fungerade men det kom jag inte på förän jag hade åkt en bit till då jag provade blinkersen och tutan. Jag vart livrädd och var på god väg att vänta om hem till Jenny igen, fast sen tänkte jag att äsch jag åker på och hoppas på att jag kommer till bensinmacken i Kolbäck. Sedan när jag hade åkt en bit till kom jag på att det var en säkring som hade gått typ eller, jag viste i alla fall att det var lungt, att jag skulle komma hem. För denna sak hade hänt förrut. Men i alla fall, man vet aldrig vad som kan hända där ute i smeten när det är kallt, dimmigt och äckligt. Hatar egentligen att åka så sent. Men nu är jag hemma, levande också! Vilka risker man tar i livet.

Jag är trött efter denna dag och ska alldeles snart sova, sitter och tänker på om jag ska skriva lite i min bok. Haha! Känner för det, måste få ut mina tankar och känslor som är lite fööör privata för att synas här idag. Mene de kan ni ju ta en funderare över vad jag skriver om i min lilla bok!? My secrets.
nonono, om man skulle ta och tänka på refrängen som man brukar säga. Sooo tired! Men glad att denna otäcka tisdag är över, softa dagar framöver denna vecka. Imorgon har jag lite sovmorgon. Början klockan 09.40 och slutar klockan 13.20, rätt skönt! Men ni får väl sova så gott inatt och drömma om något bra. Ses imorgon igen.. Som jenny säger...

Tjing

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, du ba: "Måste man så måste man". Oj, det lät jättejobbigt hörru. Stackars dej som MÅSTE komma hem till mig? hahahaha, du är ju bränd

2008-10-08 @ 10:32:10
URL: http://jennyjohanssonfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0