Mätt och belåten.

Fyfasiken vad jag har ätit. Jag var ju och kollade jacka här i  Hallsta efter en jacka. Men jag var nästan säker på att jag inte skulle hitta någon och det gjorde jag inte heller.
PÅ hemvägen så tänkte jag att jag skulle åka förbi mamma en sväng, och det gjorde jag. Väl där så sade hon att dem skulle åka in till stan med Petra och markus (mina syskon). Hon frågade om jag ville hänga med och jag tänkte att jag har ju inget annat för mig så jag kan ju lika gärna hänga med in till stan. Inne i stan så handlade min syster en massa kläder och vi käkade. Jag var så jäkla velig, jag viste inte vad jag skulle ta. Typisk beslutsångest, men det stod mellan kycklingsallad eller bakpotatisen. Det vart bakpotatis med smögenröra och grönsaker, how good? Jag vart proppmätt, så jäkla gott var det, fy satan! Så när vi hade ätit klart och började gå så fick jag håll efter kanske 20 meter. Sjukt, men det är sant. hah! Nu är vi i alla fall hemma och jag är trött. Men konstigt nog så har jag haft svårt att sova flera dagar i rad. Det kanske är för att jag är van att gå upp tidigt på morgonen och sedan gå och lägga mig tidigt. yaya!

Snart blir det att köpa biljetter till Norrköpingresan. Pappa sitter just nu mittemot mig och håller på med den andra datan, inte vet jag vad han sysslar med, men någonting gör han. Får ta och säga till han annars lär jag ju inte kunna köpa några tickets idag. Men det ska jag nog fixa förr eller senare. Håll ut Martina!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hålll utttt :D Fan martina, jag älskar att du ska hänga med till min papi :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0