Måste få ur mig detta.

Ja. Jag måste få skriva av mig lite nu. Känner att jag behöver göra det!

Idag när jag och Sofia satt och kollade på olika konversationer insåg jag verkligen vilket svin jag har varit, och jag är glad att jag insett det nu, att jag insett det dåliga jag gjort. Vilken äcklig tid som har passerat. Den får mig att må illa, spyr när jag tänker på den, så jag vill helst inte tänka på den alls.
Förut var jag en äcklig människa som vart sur för det minsta lilla och jag trode att jag var något. Fast jag ville egentligen inte vara den Martina, men jag kunde tydligen inte sätta mina gränser utan jag lät mig bli påverkad av andra, det är illa. Riktigt jävla illa! Idag kan jag inte förstå att jag varit sån.. Och ni anar inte hur jäkla glad jag är som fattade att det jag gjorde inte var rätt, att det jag gjorde inte var bra. Jag var ju liksom ingenting bättre för att jag ändrade personlighet, tvärtom. jag blev någonting helt sämre.
Men det dåliga var att jag kom på det för sent att jag förändrats negativt. Jag skulle kommit på det innan allt började. Innan jag höll på att förlora dem bästa vännerna i världen. Jag är besviken på mig själv som lät det gå så långt. Jag borde väl ha litat mer på mina riktigt vänner än någon som bara ljuger och far med osanning? Men nej, det gjorde jag inte. Jag var så otroligt dum i huvudet. Hädan efter ska jag tänka mig för när jag gör något, för detta vill jag aldrig ska hända igen!

Du är en psykopat, ett äckel. Du är en vidrig fan som aldrig aldrig mer ska få komma in i mitt liv, aldrig vara min vän mer. Jag vill aldrig mer ha något gemensamt med dig!

Tack för att ni finns mina vänner. Ni är verkligen dem bästa i världen! Jag är så otroligt glad att jag har er, utan er skulle jag nog inte må så här bra, ni vet ju vilka ni är! Ni är allt och lite till, hoppas att ni vet det. <3 Er vill jag aldrig förlora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0