Måndag

God middag!

Kom precis hem från skolan. Idag hade vi en sådan där tidig dag då vi slutar extremt tidigt. klockan 11.20. Eller extremt tidigt vet jag inte om det är, men tidigt för mig i alla fall. På jumpan gymmade vi, det var skönt! Men nu när det är så fint väder ute så blir man ju lite sugen på att ta en promenix, solen skiner och det är så fint ute. Men förska ska jag titta på en film. "En gåva i livet" heter filmen. Fast innan jag ska kolla på film så måste jag slänga mig i duschen, har inte ens duschat efter gymmet för jag tänkte att jag skulle duscha hemma, så så får det väl bli.

Idag tänkte jag också träffa Sofia, men hon slutar klockan 16.50, men jag får väl stå ut tills dess. Är så sjukt sugen på choklad så jag ska nog satsa på en 200-grammare lite senare, och jag kan faktiskt rekomendera Marabous mörka choklad, den är grymt god! Så prova den om ni inte redan har gjort det.

Naj, nu ska jag doscha innan den blir för sent. Tiden bara rinner iväg. Sedan får jag väl roa mig själv eftersom det inte finns så mycket att göra här hemma eftersom ingen är hemma höh, men det ordnar sig. Jag ska ju kolla på film.. Bye alla zötisar.

pussi

                                                                                         
                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0