Måndag.

Då var det måndag igen och lika glad är jag för det. För det är ju nämligen lov denna vecka och det betyder ingen skola. Jag har ätit frukost för en stund sedan. Och det vart äl lite senare än vad jag hade tänkt mig. Men så blir det ibland. Höh!

Jag har inga planer för dagen. Det enda jag vet att jag ska göra är att jag ska köpa mig en ny vinterjacka. Annars så tänkte jag mest ta det lungt och sätta på en film. Måste ju ladda upp inför Norrköping jue, Jenny and me become gangsta :) höh, softilation! Det ska bli riktigt kul.

Jag har ingenting att skriva om idag. För jag har redan skrivit om allt som man kan skriva om. Så jag får väl gå och tänka ut något att skriva ellrt något, haha! Nej, detta vart ett för jävla tråkigt inlägg så jag ska lägga av ni. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0