Måndag!

Hej bloggen.

Måndag och det vart ingen skola för mig idag. Eller jag skulle egentligen till skolan på engelskalektionen för att sedan göra klart ett arbete med Desiré men tror ni inte att jag är så jäkla dum i huvudet och bara glömmer bort att det ska vara klart till imorgon. Ja, ibland så är inte min hjärna i funktion. Så är det. Men ska plugga hemma nu isället, usch. Hatar mig själv när jag inte gör saker klart i tid. Dessutom var det ett grupparbete också. Men strunt samma, nu ska jag göra det hemma i alla fall. Det blir bra..Bara jag kommer i gång så.

Nej, nu ska jag pluggish. Ha en bra måndag så hörs vi kanske senare.

pussi




Jag tycker om er!
 

Kommentarer
Postat av: Petraa

Duu är soo sött martiniis <3<3 :D



Jag tycker om dig jättemkt :D höhöööö

2008-10-20 @ 17:29:14
Postat av: dess

shysst att du la upp snyggaste bilden ;) like you <3

2008-10-24 @ 10:38:41
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0