Måndag.

Har kommit hem från skolan nu. Åhee, nu blir det att gräva ner sig i böckerna, har prov imorgon och jag får panik därför att jag kan ingenting. Praktisk marknadsföring. Det skulle ju vara sjukt om jag fick dåligt på det här provet. För på förra praktisk jag hade så gick det så jäkla bra, och om det nu helt plötsligt skulle gå hur dåligt som helst börjar jag ju undra. Men jag ska plugga röven av mig nu idag. Försöka att inte sitta vid datorn. Som om det skulle gå?! HAHA! Nej..
Jag är törstig också, så jag måste hämta något att dricka. Mja.

Eftersom jag slutade så tidigt idag så gick jag på stan med Sofia en sväng. Hon skulle shoppa litegranna. Det hon fick med sig hem var en grön mycket snygg tröja och en godispåse. Sötis! Och idag lämnar hos mig för att åka till Hudiksvall där hon ska åka på någon sorts elevrådsutbildning. Ja vet inte riktigt vad det heter men något i den stilen är det i alla fall. Hoppas att du får kul gullet, eller du kan ju inte läsa min blogg. Men om du råkar kunna det så får du ha det så bra!

Nu ska jag plugga Praktisk marknadsföring.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Min fina baby:)

2008-10-16 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0