Lördag.

God morgon! Jag vaknade nyss av att pappa förde ett jävla oväsen. Men det var bara bra, för snart får vi främmande och jag känner att jag måste vara uppe i tid.
Usch var jag inte har någon lust att sitta vid datorn idag, jag tror att jag ska stänga av datorn helt och håller idag. En datorfri dag helt enkelt! Skulle vara soft.

Idag är det i alla fall dopkalas här hemma för min syster Petra som döpte sig i onsdags. Det kommer lite folk hit så ska vi käka smörgåstårta osv. Sedan när det är över så drar jag hem till Jenny. Vi ska laga mat och hare nice.. Det kommer bli super!
Imorgon ska jag in till stan och köpa mitt ett par nya skor och en räjäl vinterjacka som man ej behöver frysa i som jag gjorde förra året. Ja, jag gjorde ju det stora misstaget att köpa en isckefodrad jacka, och det var ju inte lite dumt av mig. Men detta år så ska jag köpa en riktigt varm och som är fodrad. Sedan har jag ing me rplaner för helgen. På måndag ska Jenny och jag i alla fall boka biljetterna till Norrköping, WOHOOW! Kommer bli fett nice.

Nu ska jag duscha, och sedan lägga en ögonmask. Jag har aldrig i hela mitt liv gjort det. Men jag ska väl prova och se vad det är för något. Ha en bra lördag!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0