Lördag.

God middag eller vad man säger. hah!

Jag kom nyss hem till mamma. Jag sov kvar hos Jenny i natt för det var lika dimmigt som det var förra gången jag var hos Jenny.
Nu sitter jag i alla fall här och ska alldeles snart fixa i ordning mig, jag ska nämligen iväg och kolla på när Sofia har Volleybollmatch, det ska bli roligt att se henne spela. Har faktiskt aldrog gjort det så det börjar bli dags. Jag slår vad om att hon är mucho duktig. Kan jag ha fel? Nä. tror inte de. Haha.

Ikväll får vi se vad som händer, har inte rikigt planerat det än. Men någonting hittar jag nog på. Nu måste jag börja göra mig i ordning. Jag ska möta Anna klockan 14.50 utanför sporthallen där matchen är. Så jag måste lägga på en rem, jag sitter här i en turban på huvudet och med en handduk runtom mig. Vi får höras senare, då berättar jag vilket lag som vann.

Ha en bra dag alla söta.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0