Jobbintervju.

Jag ska på jobbintervju. Roligt va?:D Ja om ni undrar vart det är så är det faktiskt på Burger King, haha! Roligt, vi får hoppas att jag är tillräckligt trevlig för att få jobbet. Jag ska vara sååå trevlig, hoppas dem vill ha mig! Haha det visar sig. Nästa söndag klockan 16.00 ska jag vara där, och jag kommer absolut inte glömma bort det i första taget. Mitt huvud är som en kalender.. höh! Har inte berättat för Sofia än, hihi! Ska göra det när vi ses sen, vilken buse jag är!! men Jenny har jag berättat det för. Hoppas att Sofia inte läser bloggen före jag sagt något för jag vill berätta det för henne hah!

I alla fall, jag var ju och kollade när Sofia spelade Volleyboll match idag och dem vann och herregud vad duktig hon var min älskling. Helt fascinerad! Dem vann med 3-2, och dem spelade asbra tycker jag. Det var roligt att titta. Måste kolla nästa gång också.

Blir en pizza ikväll tror jag. Men Sofia om hon är sugen.. Jag är i alla fall ashungrig och måste käka något som går snabbt. Skulle egentligen göra potatisgratäng med nej det tar så lång tid. Så det får bli typ imorgon eller något. Nu ska jag kolla runt på dem andra bloggarna sedan ska jag gå runt och vara glad och vara nervös (i förskott). haha!

Ha en bra kväll!!
pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0