Imorgon är det (inte) skola.

Kollade nyss på ensam mamma söker. Det är faktiskt bra tycker jag. Nu är jag liite trött och funderar på om jag ska gå och lägga mig! För jag har bestämt mig att jag ska gå upp i bra tid imorgon så att jag hinner äta en riktig frukost och njuta av den. Det var länge sedan jag upplevde en lång och härlig frukost. Känns sorgligt, men det är så sant som det kan bli...

Borstat tänderna och fixat mig inför sängen har jag också gjort. Så det är ju skönt att man har det gjort. Funderar på om jag ska förflytta mig från denna stol till sängen istället. Låter som om det vore mycket skönare än att sitta här och pina sig genom kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0