If i where a boy

Shit, det är redan torsdag och denna vecka har verkligen gått asfors. Och det är jag glad för.

Eftersom vi bara hade en lektion idag och slutade klockan 09.40 så bestämde jag och några tjejer i klassen att vi skulle dra och bada, eller rättare sagt motionssimma. Och det gjorde vi. Så jag kom nyss hem från simminingen, vi tog en sub efter också. Så jävla gott måste jag säga, så nu är jag mätt. Det är godare än donken... nästan. Det gick bra att simma. Vi simmade kanske 700 meter. Men det känns bra, då har man gjort någon nytta idag i alla fall. För jag vet hur lite det skulle bli gjort om jag skulle dragit hem direkt efter skolan. Glad att jag inte gjorde det och istället tog en simtur. Man kanske ska börja med det varje tosrdag på håltimmen!? Varför inte liksom, man har ju ändå inget för sig då...

Nåja, nu är jag i alla fall hemma och känner att det fortfarande kliar på kroppen efter det där kloret som fastnar på kroppen efter man badat, det kliar så ini helvete om man får säga så, även fast jag duschade med duschkräm och allt på badet. Men man får väl ta en sväng till in i duschen ikväll annars lär jag ju klia sönder mig, höh! Jag ska kolla runt lite på olika bloggar nu och sedan ska jag plugga det allra sista på näthandeln. Känner verkligen att nu vill jag ha klart det här så jag kan få höstlov någon jävla gång.

Så... jag ska gå och sätta på lite kaffe och sedan ska jag gräva ner mig i dem där förbannade ritningarna igen. Well, få se vad det blir utav det där. Äsch, huvudsaken är att jag vet vad jag gör i alla fall, och det vet jag!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0