blablabla

Höst, absolut den värsta årstiden.. på ett sätt! Men man kan ju se det på helt olika sätt.. Jag ser den i alla fall som en tråkig och delvis en depprimerande tid. Allt blir mörkare och det blir kallare när man kliver ut. Fast jag kan faktiskt hålla med om att hösten kan vara väldigt mysig vissa stunder ändå.

Det jag ser mest fram emot nu är när jag ska åka till Norrköping med Jenny. Ska bli otroligt skönt att spendera en stor del av tiden tillsammans med henne, någon som jag tycker om så innerligt, min bästa vän... Det  är också en sak som gör en på mycket bättre humör, att umgås med dem man tycker om bäst. De människor som gör mig glad! Tack gode gud för att det finns sådana människor, vad skulle jag annars göra?

Nej, annars ser jag på hösten som en jäkligt trist årstid. Det ska vara sommar och sol då man har något att glädja sig till. Exempelvis sommarlov och att kunna känna sig fri från skolan och inte behöva känna press från  alla äckliga läxjävlar. Precis såhär känner jag! fan för hösten.

Nu ska jag drömma mig bort bland mina älskade skolböcker som jag älskar så mycket. Vi hörs väl, annars får ni ha en bra kväll ute i höstkylan!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0