Höstskor.

Sen är det ju också det här med höstskor. Jag har inte ens köpt mig ett par, utan jag traskar fortfarande runt i ett par svarta tygskor bland annta. Men ett par stövlar vill jag ha till hösten i alla fall, ett par höga och bekväma stövlar. Jag hittade ett par snygga stövlar på skopunkten. Ett par svarta och ett par bruna. Samma sko fast i olika färger.


Antingen den färgen...




eller den. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Det ordnar sig, har några andra skor som jag tycker om också. Men vi får se vad jag kommer hem med. Ska i alla flal åka iväg med pappa och kolla idag. Han skulle vist till stan, så jag hänger på han när han ändå ska iväg. Sedan får vi se vad och om jag kommer hem med någonting!

hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0