Home and away.

Nu är jag hemma från skolan. Har setat och pluggat lite på min bokanalys som ska vara inne nästa vecka och på min svenska redovisning om en personlig sak. Jag tänkte att jag börjar skriva på två saker så känner jag i alla fall att jag har kommit igång. Och än så länge så går det superbra. Det är ju en riktigt bra barnbok jag lånat. Haha! Roliga bilder.

Snart ska jag åka iväg och möta upp Sofia på hennes skola sedan ska vi cykla till Hallsta järn för att jag ska göra ett litet inköp. Och nej, det är inga järnprylar eller något i den stilen utan det är en foundation. Svårt att tro men det är sant, dem har en liten hörna där dem säljer smink och liknande saker. Och det är ju bra att dem säljer sådant här i Hallsta över huvud taget eftersom Hallsta inte är så stort. Nog om det. Ska försöka plugga lite mera innan jag drar iväg. Se you later alligator.

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0