Har jag blivit en mediastjärna?!

Ska man säga tvstjärna, eller kanske mediastjärna. Vad skulle ni kalla det? Först så smsar får man sms konstant på mobilen dårå sedan så får man erbjudandet att vara med på radio. Min bästa väns radiokanal då som jag skulle medverka i, proffsig som tusan. Jag skulle besvara en fråga och så. Och inte nog med alla smsen och de gryma radiopratet. Utan tror ni inte att jag är med på TVn sen eller? På "du är vad du äter" för den delen... Ni kan inte ha missat mig (man såg mig knappt någonting, hahaha). Min vän Jenny var också med, så det var ju roligt för henne också tycker jag. Så det var väldigt roligt. Okej, jag kanske överdriver en gnutta. Men vafan, det är ju inte varje dag man är med på tv ju. Dock syntes jag inte så mycket men strunt samma, jag var där i alla fall...

Alldeles strax ska jag i alla fall hoppa till sängs. Har  iofs sovmorgon imorgon men det kan ju vara bra att komma i säng i tid. Men då är risken att jag får för mycket sömn och blir övertrött och försover mig... Precis som jag gjorde idag.. Undra hur jag ska bära mig åt!? Jag löser det här på något sätt. Bara jag får ta mig en funderare så ordnar det sig nog så småning om. Imorgon är det fredag och det kan verkligen inte bli bättre. Härliga, älskade fredagar, lovely! Nej, det blir sängen ändå... God natt!

Kommentarer
Postat av: vicky

haha, förlåt men jag kollade aldrig på tvn :P haha!

hänger inte med om detdär med radion, så det får du förklara imorgon :D haha! Puss på dig minne lilla finne =P

2008-10-16 @ 23:07:11
URL: http://victoriabuletic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0