Godnatt.

Jag ska gå och sova nu så att jag blir riktigt utvilad tills imorgon. Det skulle kännas bra att vakna helt pigg och fräsch någon gång. Jag vaknar nästan alltid med att jag är helt nyvaken och trött, och det går inte över under dagen utan den där tröttheten finns kvar hos mig hela dagen, det är därför jag är så trött nu på kvällen. Jag börjar klockan 09.30 imorgon om jag inte minns helt fel, skönt med en liten sovmorgon!
Fast innan jag går och lägger mig så måste jag bara berätta att idag på psykosocialt ömne så fick vi tillbaka proven vi gjorde för kanske 2 veckor sedan. Och jag sa ju alldeles säkert att jag viste att jag skulle få IG på det provet, men... jag ska berätta för er att jag lyckades faktiskt att få ett G på det provet. Det trode jag aldrig! Är nog världens lyckligaste nu som inte behöver gå och oroa mig över något omprov som måste göras eller att jag ska få IG i något ämne.  Det slipper jag. Fast detta år är ju inte slut än, så man vet ju aldrig. Men man får ju hoppas på det bästa.
Nu ska jag sova i min skööna säng, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0