Godkväll!

Imorgon är det måndag igen, och det innebär en ny vecka. Härligt med nya veckor då man får uppleva dem härliga tisdagarna igen. :) Nej, ska inte snacka om dem det blir för uttjatat.
Ska sitta kvar i skolan och plugga imorgon med Desiré, för sitter jag hemma så får jag absolut inget gjort, det vet jag! Så att plugga i skolan är ju då ett bra alternativ.

Men ska jag komma upp till skolan och hinna göra mig i ordning imorgon bör jag dra och lägga mig nu, för klockan är snart 23.00 och imorgon börjar jag klockan 08.20 och det innebär att jag är tvungen att ta 07.30-tåget. Och då måste jag gå upp redan vid 06.00. Mm det är mycket roligt.. eller inte! Så nu ska jag sätta på mig sovtröjan och sova hade jag tänkt. men vi hörs imorgon efter plugget, vet inte riktigt när jag kommer hem eftersom jag ska stanna kvar på skolan och plugga lite Praktisk marknadsföring och engelska och svenska. Godnatt på er!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0