Fullt upp idag.

Ja faktiskt så jag har haft fullt upp idag. Eller nästan i alla fall. Jag har i alla fall glömt bort att blogga idag, hah! Har tänkt på det lite då och då men just när jag tänkt på att blogga så har jag varit upptagen med något annat.
Vad jag har städat idag. Har dammsugat hela huset, dammat, vattnat blommorna och slutligen så har jag faktiskt nyss bakat en äppelkaka. Hoppas att den smakar bra. Dock hinner jag inte smaka dem pga att jag åker hem till Jenny redan idag eftersom tåget går så tidigt imorgon.

Jag har i alla fall packat klart väskan nu och städat mitt rum. Usch, får ångest om jag inte städar innan jag ska åka iväg någonstans, men nu är det gjort. Tack och lov! Ja hörrni, jag börjar faktiskt också bli lika nervös som Jenny angående den där tågbiljetten. Haha, jag har ännu inte köpt någon. Pappa är så seg, eller så är det jag som måste påminna honom. Nej. Men han kommer faktiskt hem när som helst, då MÅSTE jag köpa den där biljetten. Fast jag har säkert nådan otur att dem är slut eller något. Fast nej, det får inte ske!

Jag glömde bort att jag inte vattnat blommorna i mitt rum. Bäst jag gör det nu medans jag kommer ihåg det, annars är det lätt hänt att jag glömmer bort det, men sånt är livet!
Nu ska jag kila. Måste kolla apfelstrudeln. Ta hand om varandra och ha ett trevigt lov, för de ska fanimej jag ha, gangstah here we come, wohoow!!


pussi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0