Freedagg!.

Fredag idag, känns riktigt bra! Inte så bra väder, tyckte jag såg något regnstänk på fönsterrutan nyss, hoppas att det inte börjar att regna, det skulle ju vara förjävligt!
Jag har i alla fall nyss målat mina naglar röda. Köpte ett nytt nagellack idag, en nagelfil, en eyeliner och en foundation. Nu har jag shoppat klart och måste spara dem sista slantarna jag har kvar på mitt konto, hah! Om det ens finns några kvar, jaja. Om det finns några kvar så får de ligga på mitt konto..

Ikväll är inget planerat, de jag vet är att jag ska träffa Sofia sedan får vi se vad som händer. Jag vill göra något roligt. Det vill jag iofs hela tiden, men idag vill jag partaja eller något likande! Kanske en tripp in till västerås för att se om den där mystiske mannen sitter och väntar på Sofia och mig, eller nej jag glömde bort.. Har ju tagit fel på dagen, det är ju lördagar som han brukar sitta där. Eller har sett han en gång där så jag chansar på att han brukar sitta där varje lördag.
Det skulle i alla fall vara rätt komiskt om man träffade på han där igen någon dag.

Nu ropar Brittmarie att äggen kokade. Och jag som lovade att sätta på klockan på 6 minuter när dem hade börjat koka, men det hade jag ju såklart glömt bort. Så nu ropade hon på mig. Bäst att jag hjälper henne där ute med maten. Ha en trevlig fredagskväll!

pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0